NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO 2025 - Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pomoc dla obywateli Ukrainy - Baner
Nagłówek
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Aplikacje zagnieżdżone
Rejestracja przez Internet osób bezrobotnych i poszukujących pracy bez wizyty w urzędzie
Prerejestracja przez Internet osób bezrobotnych i poszukujących pracy z koniecznością wizyty w urzędzie.
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy bezpośrednio w urzędzie.
Dokumenty potrzebne do rejestracji.
Nowe zasady obsługi klientów w zakresie rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie
Informujemy, że od dnia 02.12.2024 r. rejestracja osobista osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Łańcucie odbywasię po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty w celu rejestracji.
Termin i godzinę wizyty należy ustalić telefonicznie pod numerem 17-224-07-49, 17-224-07-42 lub osobiście w siedzibie PUP Łańcut
w pokoju nr 1.
Pracownik Urzędu udzieli informacji o dokumentach, które należy przedstawić podczas rejestracji. czyt. więcej..
Aplikacje zagnieżdżone
Aktualności
NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE ŚRODKÓW Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie informuje, że od dnia 03.02.2025 r. do dnia 06.02.2025 r. w godzinach od 7:00 do 15:00, odbędzie się nabór wniosków pracodawców o przyznanie środków z limitu Krajowego Funduszu Szkoleniowego na sfinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców. Limit środków KFS na 2025 rok wynosi 600 000,00 zł.
Wnioski można:
- składać w siedzibie PUP (w godzinach pracy Urzędu tj. od 7:00 do 15:00),
- przesłać pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie, 37-100 Łańcut, ul. Piłsudskiego 9 (liczy się data wpływu do PUP),
- przesłać w formie elektronicznej na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na portalu ePUAP, przez Platformę Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia - praca.gov.pl lub na adres skrzynki e-Doręczenia, - (wnioski przyjmowane będą od godziny 7:00 w dniu 03.02.2025 r. do godziny 15:00 w 06.02.2025 r.).
Kompletny wniosek złożony w formie elektronicznej powinien zawierać wszystkie wymagane załączniki opatrzone nazwą i numerem porządkowym oraz bezpiecznym podpisem elektronicznym Pracodawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Pracodawcy, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Uwaga:
1.Wnioski złożone w jakikolwiek inny sposób niż określone w niniejszym komunikacie oraz złożone poza wyznaczonym terminem i godziną nie będą podlegały rozpatrzeniu.
2.Umowa o finansowanie działań obejmujących kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy może zostać zawarta tylko na działania, które jeszcze się nie rozpoczęły. Dlatego też we wniosku o przyznanie środków KFS, prosimy uwzględnić działania rozpoczynające się
nie wcześniej niż 10.03.2025 r.
3.Przekazanie pracodawcy na podstawie zawartej umowy środków KFS oraz ich wydatkowanie musi nastąpić najpóźniej do 30.11.2025 r.
Środki KFS mogą zostać przeznaczone na finansowanie działań z zakresu kształcenia ustawicznego pracowników
i pracodawcy zgodnie z ustalonymi priorytetami w 2025 roku z Limitu podstawowego tzw. Puli Ministra:
1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub województwie (zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu przyznawania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie w 2025 roku) - ocenie podlegać będzie uzasadnienie w pkt. 4.2 wniosku oraz program szkolenia;
2. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy
- Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków priorytetu;
3. Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku – Załącznik nr 3 o spełnieniu warunków priorytetu;
4. Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy - ocenie podlegać będzie uzasadnienie w pkt. 4.2 wniosku oraz program szkolenia;
5. Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej - ocenie podlegać będzie uzasadnienie w pkt. 4.2 wniosku oraz program szkolenia;
6. Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy – Załącznik nr 4 o spełnieniu warunków priorytetu;
7. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych – Załącznik nr 5 o spełnieniu warunków priorytetu;
8. Rozwój umiejętności cyfrowych – Załącznik nr 6 o spełnieniu warunków priorytetu;
9. Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną - ocenie podlegać będzie uzasadnienie w pkt. 4.2 wniosku oraz program szkolenia.
Przy rozpatrywaniu wniosków będą uwzględniane następujące elementy:
- Zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków KFS;
- Zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy;
- Koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;
- Posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanego ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;
- Posiadanie (w przypadku kursów) przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
- Plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;
-Możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem posiadanych limitów środków KFS.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków z KFS
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie w 2025 roku.
Zaleca się, aby Pracodawcy zainteresowani otrzymaniem dofinansowania na różne formy w ramach kształcenia ustawicznego
składali oddzielne wnioski na poszczególne działania.
Obowiązujące druki wniosku, Regulamin oraz materiał informacyjny dla Pracodawców, dostępne są w siedzibie PUP Łańcut,
ul. Piłsudskiego 9 i na stronie internetowej tut. Urzędu tj. lancut.praca.gov.pl
Szczegółowe informacje można uzyskać osobiście w siedzibie tut. Urzędu w pok. 4 lub telefonicznie pod numerem telefonu 17 225 91 39.
-
Załączniki
-
KFS Regulamin 2025
KFS Regulamin 2025.pdf 637 KB
-
KFS Regulamin 2025 - załączniki (1)
KFS Regulamin 2025 - załączniki (1).pdf 471 KB
-
2.Wniosek KFS 2025
2.Wniosek KFS 2025.doc 221 KB
-
2.Wniosek KFS 2025 (1)
2.Wniosek KFS 2025 (1).pdf 784 KB
-
3. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis
3. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis.doc 41 KB
-
3. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis
3. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis.pdf 155 KB
-
4. Załącznik nr 2 Ośw. dot. Priorytetu 2
4. Załącznik nr 2 Ośw. dot. Priorytetu 2.doc 35 KB
-
4. Załącznik nr 2 Ośw. dot. Priorytetu 2
4. Załącznik nr 2 Ośw. dot. Priorytetu 2.pdf 166 KB
-
5. Załącznik nr 3 Ośw. dot. Priorytetu 3
5. Załącznik nr 3 Ośw. dot. Priorytetu 3.doc 39 KB
-
5. Załącznik nr 3 Ośw. dot. Priorytetu 3
5. Załącznik nr 3 Ośw. dot. Priorytetu 3.pdf 196 KB
-
6. Załącznik nr 4 Ośw. dot. Priorytetu 6
6. Załącznik nr 4 Ośw. dot. Priorytetu 6.doc 31 KB
-
6. Załącznik nr 4 Ośw. dot. Priorytetu 6
6. Załącznik nr 4 Ośw. dot. Priorytetu 6.pdf 155 KB
-
7. Załącznik nr 5 Ośw. dot. Priorytetu 7
7. Załącznik nr 5 Ośw. dot. Priorytetu 7.docx 20 KB
-
7. Załącznik nr 5 Ośw. dot. Priorytetu 7
7. Załącznik nr 5 Ośw. dot. Priorytetu 7.pdf 197 KB
-
8. Załącznik nr 6 Ośw. dot. Priorytetu 8
8. Załącznik nr 6 Ośw. dot. Priorytetu 8.docx 16 KB
-
8. Załącznik nr 6 Ośw. dot. Priorytetu 8
8. Załącznik nr 6 Ośw. dot. Priorytetu 8.pdf 180 KB
-
9. Formularz informacji o pomocy de minimis
9. Formularz informacji o pomocy de minimis.pdf 382 KB
-
9. Formularz informacji o pomocy de minimis
9. Formularz informacji o pomocy de minimis.xlsx 56 KB
-
10. Formularz informacji o pomocy de minimis w rolnictwie i rybołóstwie
10. Formularz informacji o pomocy de minimis w rolnictwie i rybołóstwie.doc 40 KB
-
10. Formularz informacji o pomocy de minimis w rolnictwie i rybołóstwie
10. Formularz informacji o pomocy de minimis w rolnictwie i rybołóstwie.pdf 140 KB
-
11. Oświadczenie Podmiotu sektora prywatnego
11. Oświadczenie Podmiotu sektora prywatnego.docx 21 KB
-
11. Oświadczenie Podmiotu sektora prywatnego
11. Oświadczenie Podmiotu sektora prywatnego.pdf 104 KB
-
12. Oświadczenie Podmiotu sektora publicznego
12. Oświadczenie Podmiotu sektora publicznego.docx 21 KB
-
12. Oświadczenie Podmiotu sektora publicznego
12. Oświadczenie Podmiotu sektora publicznego.pdf 118 KB
-
13. Umowa KFS 2025
13. Umowa KFS 2025.doc 127 KB
-
13. Umowa KFS 2025
13. Umowa KFS 2025.pdf 247 KB
-
14. Informator dla pracodawców dot. priorytetów KFS 2025
14. Informator dla pracodawców dot. priorytetów KFS 2025.pdf 233 KB
-
15. Instrukcja wypełniania wniosku elektronicznego KFS 2025
15. Instrukcja wypełniania wniosku elektronicznego KFS 2025.pdf 780 KB
-
16. Ochrona Danych Osobowych - RODO
16. Ochrona Danych Osobowych - RODO.pdf 128 KB
Informacja dotycząca odbioru PIT-11 za 2024 rok
Osoba zgłaszająca się po odbiór PIT-11 musi posiadać dokument potwierdzający tożsamość.
W przypadku odbioru PIT-11 przez osoby trzecie konieczne jest posiadanie oryginału pełnomocnictwa, którego wzór jest zamieszczony poniżej w przedmiotowej informacji.
-
Załączniki
-
Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo.docx 43 KB
-
Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo.pdf 186 KB
Zmiany w zatrudnianiu obywateli Ukrainy od 01.07.2024 r.
Informacja dla pracodawców
ze względu na podstawowy kod PKD firmy zgłaszającej ofertę pracy. Przez okres 2 lat od dnia obowiązywania nowej klasyfikacji nadal będzie dostępna możliwość korzystania
z dotychczasowego podziału PKD 2007 dla pracodawców, którzy jeszcze nie dostosowali swojego kodu do nowej klasyfikacji PKD 2025. Kontakt z odpowiednim pracownikiem dostępny jest
w zakładce Klasyfikacja kodów PKD 2007 lub Klasyfikacja kodów PKD 2025.
Jednocześnie zachęcamy do składania ofert pracy w siedzibie Urzędu lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych takich jak portal praca.gov.pl, strona internetowa PUP Łańcut: lancut.praca.gov.pl, ePUAP, e-DORĘCZENIA oraz poczta elektroniczna: rzla@pup-lancut.pl
-
Załączniki
-
Druk krajowej oferty pracy
Druk krajowej oferty pracy.doc 109 KB
-
Druk krajowej oferty pracy
Druk krajowej oferty pracy.pdf 332 KB
Zachęcamy klientów Urzędu do założenia konta użytkownika na portalu praca.gov.pl.
Użytkownicy dysponujący kontem w praca.gov.pl mają możliwość szybkiej i sprawnej wymiany korespondencji w postaci elektronicznej.
Dla pracodawców i przedsiębiorców
Zgłoś ofertę pracy
Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Oferty pracy
Rynek pracy
Stawki
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Akty prawne
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Urząd
Informacje o urzędzie
Informacje dla niepełnosprawnych
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.