Dział Administracyjny |
||||
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
|
|
||
Joanna Kuźniar |
Kierownik działu |
20 |
17 225 91 37 |
|
Obsługa sekretariatu i obsługa kancelaryjna urzędu |
29 |
17 225 91 31 |
||
Obsługa organizacyjno-administracyjna urzędu |
20 |
17 225 91 37 |
||
Obsługa kadrowa urzędu |
20 |
17 225 91 37 |
||
|
|
|
|
|
Działu Instrumentów Rynku Pracy |
||||
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
|
|
||
Katarzyna Kielar |
Kierownik działu |
21 |
17 225 91 60 |
|
Opracowywanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS. |
23 |
17 225 91 42 |
||
Organizowanie prac interwencyjnych i robót publicznych. |
22 |
17 225 91 38 |
||
Refundowanie pracodawcom kosztów wyposażenia stanowiska pracy utworzonego dla osoby bezrobotnej. |
22 |
17 224 07 44 |
||
Udzielanie pomocy finansowej bezrobotnym w podejmowaniu działalności gospodarczej. |
22 |
17 224 07 41 |
||
Przyznawanie bonu na zasiedlenie. |
22 |
17 225 91 38 |
||
Organizowanie staży i przygotowania zawodowego. |
24 |
17 225 91 41 |
||
|
|
|
||
Dział Usług Rynku Pracy |
||||
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
|
|
||
Agnieszka Pelc |
Kierownik działu |
10 |
17 225 91 53 |
|
Organizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych, finansowanie studiów podyplomowych, finansowanie szkoleń dla pracowników i pracodawców w ramach środków KFS |
4 |
17 225 91 39 |
||
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób bezrobotnych, przyjmowanie ofert pracy, współpraca z pracodawcami |
5 |
17 225 91 45 |
||
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób bezrobotnych, przyjmowanie ofert pracy, współpraca z pracodawcami |
6 |
17 225 91 46 |
||
Prowadzenie doradztwa zawodowego oraz informacji zawodowej dla osób bezrobotnych, przyjmowanie ofert pracy, współpraca z pracodawcami |
7 |
17 225 91 64 |
||
Prowadzenie doradztwa zawodowego oraz informacji zawodowej dla osób bezrobotnych |
9 |
17 224 07 47 |
||
|
|
|
||
Dział Ewidencji i Świadczeń |
||||
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
|
|
||
Jacek Glac |
Kierownik działu |
2 |
17 225 91 43 |
|
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w godzinach od 7:00 do 14:00. |
1 |
17 224 07 49 |
||
Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku, uprawnionych do dodatku aktywizacyjnego, wydawanie zaświadczeń |
12 |
17 225 91 48 |
||
Obsługa bezrobotnych uprawnionych do transferu zasiłku, obsługa pracodawców zatrudniających cudzoziemców |
11 |
17 224 07 46 |
||
Wydawanie zaświadczeń dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku, przyjmowanie zmian |
3 |
17 225 91 44 |
||
Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem osób bezrobotnych. Wydawanie zaświadczeń o ubezpieczeniu zdrowotnym, stypendia z tytułu podjęcia nauki |
3 |
17 225 91 67 |
||
Informacja oraz pomoc w zakresie sporządzania i kompletowania dokumentów bezrobotnych na potrzeby świadczeń przedemerytalnych, rent i emerytur |
3 |
17 225 91 30 |
||
|
|
|
||
Dział Finansowo- Księgowy |
||||
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
|
|
||
Monika Magoń |
Główna księgowa |
26 |
17 225 91 34 |
|
Ewidencja operacji finansowych z Funduszu Pracy i Funduszy Pomocowych |
27 |
17 225 91 35 |
||
Ewidencjonowanie operacji finansowych budżetu urzędu |
27 |
17 225 91 36 |
||
|
|
|
||
Dział Wsparcia i Kontroli |
||||
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
|
|
||
Małgorzata Repeta Krupa |
Kierownik działu |
28 |
17 225 91 40 |
|
Prowadzenie kontroli zewnętrznych i wizyt sprawdzająco - monitorujących u podmiotów korzystających ze wsparcia środków publicznych |
25 |
17 225 91 47 |
||
Archiwizacja dokumentów dot. osób bezrobotnych |
25 |
17 224 07 43 |
||
Przygotowywanie statystyk, informacji i analiz rynku pracy |
25 |
17 224 07 40 |
||
Administrowanie siecią i infrastrukturą informatyczną |
25 |
17 224 07 40 |
||