|
Dział Administracyjny |
||||
|
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
Joanna Kuźniar |
Kierownik działu |
20 |
17 225 91 37 |
|
|
Obsługa sekretariatu i obsługa kancelaryjna urzędu |
29 |
17 225 91 31 |
||
|
Obsługa organizacyjno-administracyjna urzędu |
20 |
17 225 91 37 |
||
|
Obsługa kadrowa urzędu |
20 |
17 225 91 37 |
||
|
Dział Rynku Pracy |
||||
|
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
Katarzyna Kielar |
Kierownik działu |
21 |
17 225 91 60 |
|
|
Opracowywanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS. |
23 |
17 225 91 42 |
||
|
Organizowanie prac interwencyjnych i robót publicznych. |
22 |
17 225 91 38 |
||
|
Refundowanie pracodawcom kosztów wyposażenia stanowiska pracy utworzonego dla osoby bezrobotnej. |
22 |
17 224 07 44 |
||
|
Udzielanie pomocy finansowej bezrobotnym w podejmowaniu działalności gospodarczej. |
22 |
17 224 07 41 |
||
|
Przyznawanie bonu na zasiedlenie. |
22 |
17 225 91 38 |
||
|
Organizowanie staży i przygotowania zawodowego. |
24 |
17 225 91 41 |
||
|
Dział Aktywizacji i Rozwoju Zawodowego |
||||
|
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
Agnieszka Pelc |
Kierownik działu |
10 |
17 225 91 66 | |
|
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uprawnionych, pozyskiwanie i upowszechnianie ofert pracy w ramach współpracy z pracodawcami |
11 |
17 225 91 45 |
||
|
Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla osób uprawnionych |
9 |
17 224 07 47 |
||
|
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uprawnionych |
7 |
17 225 91 64 |
||
|
Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uprawnionych |
6 |
17 225 91 46 |
||
|
Realizacja pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w nabywaniu wiedzy, umiejętności lub kwalifikacji, dofinansowanie kształcenia ustawicznego w ramach środków KFS |
4 |
17 225 91 39 |
||
|
Dział Ewidencji i Świadczeń |
||||
|
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
Jacek Glac |
Kierownik działu |
2 |
17 225 91 43 |
|
|
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy w godzinach od 7:00 do 14:00. |
1 |
17 224 07 49 |
||
|
Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku, uprawnionych do dodatku aktywizacyjnego, wydawanie zaświadczeń. Informacja oraz pomoc w zakresie sporządzania i kompletowania dokumentów bezrobotnych na potrzeby świadczeń przedemerytalnych, rent i emerytur |
12 |
17 225 91 48 |
||
|
Obsługa bezrobotnych uprawnionych do transferu zasiłku dla bezrobotnych oraz osób, którym prawo do zasiłku ustala Marszałek Województwa na zasadach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego |
12 |
17 224 07 46 |
||
|
Wydawanie zaświadczeń dla osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku. Obsługa pracodawców zatrudniających cudzoziemców na terytorium RP |
3 |
17 225 91 67 |
||
|
Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem osób bezrobotnych. Wydawanie zaświadczeń o ubezpieczeniu zdrowotnym |
3 |
17 225 91 67 |
||
|
Obsługa osób bezrobotnych bez prawa do zasiłku, przyjmowanie zmian dotyczących ww. osób |
3 |
17 225 91 44 |
||
|
Dział Finansowo- Księgowy |
||||
|
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
Monika Magoń |
Główna księgowa |
26 |
17 225 91 34 |
|
|
Ewidencja operacji finansowych z Funduszu Pracy i Funduszy Pomocowych |
27 |
17 225 91 35 |
||
|
Ewidencjonowanie operacji finansowych budżetu urzędu |
27 |
17 225 91 36 |
||
|
Dział Wsparcia i Kontroli |
||||
|
Realizowane zadania |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
||
|
Małgorzata Repeta Krupa |
Kierownik działu |
28 |
17 225 91 40 |
|
|
Prowadzenie kontroli zewnętrznych i wizyt sprawdzająco - monitorujących u podmiotów korzystających ze wsparcia środków publicznych |
25 |
17 225 91 47 |
||
|
Archiwizacja dokumentów dot. osób bezrobotnych |
25 |
17 224 07 43 |
||
|
Przygotowywanie statystyk, informacji i analiz rynku pracy |
25 |
17 224 07 40 |
||
|
Administrowanie siecią i infrastrukturą informatyczną |
25 |
17 224 07 40 |
||




