Szczegółowe informacje dotyczące tej formy pomocy, w tym obowiązujące instrukcje oraz zasady, znaleźć można na stronie internetowej resortu pracy:
https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzc-samozatrudnieni
W serwisie Publicznych Służb Zatrudnienia znajdują się również wszystkie wnioski wraz z załącznikami, jakie należy złożyć w Powiatowym Urzędzie Pracy.
Zachęcamy do elektronicznego składania wniosku wraz z wymaganymi załącznikami za pomocą platformy Praca.gov.pl po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
W przypadku braku możliwości złożenia wniosku w formie elektronicznej, tut. Urząd komplety dokumentów przyjmuje w formie papierowej. Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty tj. wniosek wraz z dwoma egzemplarzami umowy oraz załącznikami należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy w Łańcucie:
- poprzez wrzucenie dokumentów do skrytki umiejscowionej w oznakowanym miejscu przy wejściu do budynku PUP Łańcut
lub - przesyłając tradycyjną pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut (liczy się data stempla pocztowego).
Wnioski złożone za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) nie będą rozpatrywane.
UWAGA
Świadczenia przysługują za pełne miesiące.
UWAGA
Zgodnie z wyjaśnieniami Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej:
W myśl art. 15 zzc ust. 10 ustawy COVID-19, Przedsiębiorca nie może otrzymać dofinansowania w części, w której te same koszty prowadzenia działalności gospodarczej zostały albo zostaną sfinansowane z innych środków publicznych.